Странице

недеља, 30. март 2014.

Nastavni listić, nehomeostatski motivi



Наставни листић: Нехомеостатски мотиви- сложени, виши, урођени

Наставни листић садржи "костур" лекције о стеченим, вишим мотивима. Може да се попуњава у току наставе, на крају часа може да служи као средство за понављање новог градива или као листић за домаћи рад. Када се прекопира са ове странице, требало би да заузима пола А4 странице па може да се припреми тако да два наставна листића буду на једној страници (негујмо еколошку свест!).


Друштвени мотиви
-појава и задовољење везано за
_________________________.
Могу бити:
- ____________: у ужем смислу тежња за повезаношћу
(мотив за афективном везаношћу)
- ____________: *агресивност- штета и уништење

-К. Лоренц агресивност је _____________________
- два контрааргумента
1. _________се воде из разних разлога
2. разликује се агресивност као реакција _________________.
Лични мотиви
-тичу се ____________ сопственог ЈА
- вредновање према ______________
(моћ, слава, поштовање) или ________________ критеријумима (лични развој)
-покретачи: ________________ и утилитаризам (ипак није увек задовољење мотива праћено задовољством)
Примери нехомеостатских мотива
-Мотив _______________, мотив _______________и ___________, мотив __________________рада.

Карактеристике:
1._______________непријатног дражења
2. тежи се _______________дражељу а не смањењу дражења
3. пријатност се ___________као резултат престанка непријатности већ повећања дражења
Мотив постигнућа (да постигнем нешто вредно мени или другима) има и ________________ и __________________значај.
-Природа НХ мотива:
питање да ли су _________ или _______________остаје.
-Функционалана анатомија мотива –____________мотива од ______________ функције. (не даје одговор на питање природе мотива)
Маслов, хијерархија мотива:
основне, ______________ потребе (глад, сан...)
потреба за _______________(лична егзистенција, материјална сигурност)
потреба за _________________________
за ______________ (ми себе и други нас)
_________________________
Само ако су нижи мотиви _________________ јављају се виши, каже Маслов.
Морална свест је покретач на активност:
___________ (шта је добро шта је лоше)
_______________ одлука (емоције и мотиви)
_______________ вољне одлуке
Емоције такође имају ___________________ карактер.


Нема коментара:

Постави коментар